Alla inlägg under november 2009

Av cecilia lindfors - 30 november 2009 14:59

we can keep trying but things will never change, so I don't look back.

 

Goddag! Har sovit hela dagen ja, men då är väll allt i sin ordning antar jag.. Har nyss ätit en frukostmacka, känner mig helt förstörd idag. Ska masa mig iväg till Classe ohlsson och köpa flyttkartonger och säckar så jag kan börja packa är väll dags med tanke på att jag får nyckeln imorn?


Denna helg har varit helt galet utmattande! Mina 31 timmar på dessa 3 dagar kändes som 77 typ. Iaf igår var jag väldigt trött och less, och inte fanns de så väldigt mkt att göra heller. Men de har ändå varit roligt med mkt folk fre,lör :) Så ikväll är man ledig för att ladda inför resten av veckan! Har inte den blekaste om vad jag ska göra, ingen som vill underhålla mig?.. nä men dåså hejdå!

Av cecilia lindfors - 25 november 2009 16:23

Ja mina kära ungdomar! Igåkväll så hade jag en date med min man på Allstars, vi åt, drack lite rödvin och kollade på fotbollen, Barcelona-Inter! Gick hem i tid och sov eftersom jag skulle upp halv10 idag >.<


Så Idag har jag haft ganska fullt upp hela dagen, varit och tattuerat mig, käkat lunch på stan med lisa och Lovisa och handla nya gympa skor och gjort lite ärenden som behövdes bli gjorda. Kom hem för en stund sedan betalat mina sju milj. räkningar och insett att nu är man ganska fattig denna månad, hade ju dubbla hyror eftersom jag betalar för min nya läga denna månad också..plus att de snart är jul hjälp!


Stressad kvinna jag är nu känner jag! Nä man kanske ska ta ett glas vin, duscha, tända lite ljus och mysa tills man kommer på vad man ska göra ikv :)


hejdå!

Av cecilia lindfors - 24 november 2009 16:04

diska,städa,skura,tvätta.. Ja idag är en städ-dag ser förjävligt ut här efter fredagen. Har knappt varit hemma sedan dess heller så, har jobbat så :)


I söndags så vart de iaf en utgång, lilla jag, Jimmy och Pålsson. Vid 8 så gick jag upp till Jimmy, vi drack lite vin och sådär innan de blev taxi ner till Dallan. Hade väldigt trevligt, lite full blev vi kanske men de får man va! haha.


Igår så jobbade jag 15-02, sedan tog jag en biltur bara för att jag var så väldigt rastlös och att åka bil är de bästa jag vet! Somnade iaf 7 imorse, sovit nu till halv3 (a) Har hunnit varit nere på staden och hämtat ut ett paket från H&m, och även varit på apoteket.. men av någon anledning glömde jag då lösa ut mer p-piller? whats up me de? ja lite senil är man väll..´


imorn så är det iaf onsdag, ska upp tidigt har tid för lite bus kl11 ;)..


aja nu ska jag avsluta min städning, sedan duscha och gå ner och träffa min man på allstars! ciao ;)



                                            

Av cecilia lindfors - 22 november 2009 04:38

godkväll? Denna vecka har varit bra, mest jobb men igår så var jag ledig och förtärde alkohol!

Började hemma hos mig, sedan blev de dallan och memento. Sedan blev allt lite suddigt? haha, jag och Filip Hammar som jag tydligen träffade på memento(?) gick på Oscar, inte ett minne därifrån men vi gick iaf på kebabcity efteråt och åt massvis med kebab :)


Idag så har jag självdött fram till ca 4, sedan så kom jin som är hemma över helgen förbi med hennes kära syster :) vi gick och åt pizza, och sedan bar de av hem till mamma för en kopp te och avslappning i soffan innan jag strosade ner till Dallan för att sättas i arbete.. Nu så har jag nyss kommit hem, har ätit Big boy med Jejje och Thomas, smarrigt! Men nu får de vara bra tro jag har ätit upp mig ca 5 kg, de här är fan inte okej cilla!.. men gott haha ;)


Nej nu ska jag sminka av mig, ta en cigg och försöka sova. Ciao!

Av cecilia lindfors - 18 november 2009 02:39

hallå! Var tydligen en vecka sedan jag skrev nu ser jag, har väll haft fullt med annat möjligtvis. Har iaf jobbat hela helgen så har inte varit så mkt skoj där inte! Lördagen var väldigt dryg, var mentalt utmattad också finns de vissa idioter som kom åt mig precis innan stägning.. första gången jag inte bara låtit allt skit passera. Dåligt av mig att ta åt mig, blir så förbannad på mig själv också, men men nya tag denna vecka ;)


Igår så skrev jag på papperna för mig nya lägenhet! Ja jag har köpt en lägenhet!! :) får flytta in redan om 2 veckor, 1 dec, helt overkligt känns de! Så igår vart de entrecote och grejer hos mor, sedan ner på dallan drack lite in och spelade maja :) Idag så har jag jobbat som vanligt, öppnade klockan 3 kom nyss hem nu. Och min kära Johan gjorde pannkakor åt mig idag med jordgubbs sylt! har inte ätit de på år och dag :)


Nu så sitter jag och varvar ner, väntar på att Popular, kanske den sämsta serien i hela världen ska börja! Haha brukar iaf följa de på nätterna efter jobbet lite underhållning sådär...


aja godnatt mina vänner!

Av cecilia lindfors - 11 november 2009 13:38

Mina kära vänner, vintern är kommen! Jätte stora mysiga snöflingor faller utanför mitt fönster, synd att de smälter så fort de landar på taket bara.. Har också kommit på att alla mina inlägg denna månad börjat på S (utom detta), haha så uttråkad är jag ;)


Just nu sitter jag iaf och kollar på Britney spears nya video och kör volume master i håret (y) funderar på vad man ska göra idag..om man bara ska rulla över och självdö? Just de! sitter och sms budar på en lägenhet också :) haha.

Jag skulle igentligen möta lovvan nu vid 2 och gå och boka tid för att tattuera mig, jag vet att jag sa aldrig mer, och de kommer banne mig göra sjukt ont, men jag behöver de ibland lite sådär snuskigt skönt är de ju också på något sätt!..okej nu tror ni att jag är efterbliven, men.. ni vet vad jag menar! ;)


aja nu ska jag göra mig klar och hitte på någe! Ska upp till min mor ikv och äta fisksoppa aarå! hejdå:)




Av cecilia lindfors - 10 november 2009 03:17

tjoho! haft en underbart roligt helg, flög ner till sthlm i fredags, sjukt skönt att byta miljö lite och framför allt att ha en heeel helg ledig! Det blev utgång både fredag och lördag..oväntat :) på fredagen skulle vi vara lugna och höll oss på söder.. kom nog dock ändå inte i säng förrens 6 på morgonen.. okej blev väll inte så lugnt då! haha. Jag och Lina var sjukt bakis på lördagen, gick runt lite på stan men jag kunde inte ens shoppa.. sedan när har detta varit ett problem? köpte iaf ett par skor från topshop (a) träffade min kära syster maja en snabbis också, trevligt. Sedan på lördag så var vi ut med mange, rille och henke avslutade kvällen på village och sedan donken, sjukt bra! haha.


Kom iaf hem igår kväll, åkte direkt upp till mammsen som hade gjort farsdag middag, riktigt mysigt. Somnade på soffan vid tio tiden så idag har man varit utvilad. Jobbat mellan 15-02, sedan Shell nattamat med micke. Men nu ska jag försöka sova ska upp på lägenhetsvisning halv11 imorgon >.<


ciao

    

Av cecilia lindfors - 5 november 2009 16:31

goeftermiddag! minns inte när jag bloggade sist.. men de var nog några dagar sedan. Har haft fullt upp, jobbat sju dagar i rad nu inte haft tid med så mkt annat än att sova och äta typ haha. Idag så satte jag igång med att tvätta på en gång när jag vaknade, sedan gick jag ner och solade, duschade och gjorde mig iordning för jobbet. Är uppe hos min mor nu och ska hämta tvätten för att sedan gå ner på jobbet i detta snö oväder, var ju banne mig svart runt ögonen när jag kom upp hit, inte sådär jätte attraktivt haha. Har inte funnit någon mening med att tvättat håret heller så de sitter som berg i en hästsvans idag..


Inatt när jag slutat så måste jag rota fram någon slags väska och packa, åker ju imorgon förmiddag till sthlm hittad en billig enkel flygbiljett, skönt de! ska ha en heeel helg ledig och bara glida runt, festa och shoppa och må gott! :) kommer dock förmodligen vara ganska trött imorgon eftersom de inte hinns med så mkt sömn inatt, då jag inte alls är redo och packad än.


Och jag vill flytta nu! Apropå ingenting.. Lägenheten som jag lagt bud på har gått trögt, Britt-maries fastghetsförmedling är ju så jävla dåliga.. men på tisdag har jag en visning på en annan jättefin lägenhet iaf :) men jag vill flytta nu! aja vi får se hur de går.. nu ska jag ta mina tvätt påsar och gå ner och äta lite fisk på jobbet innan man sätts i arbete! ciao

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards