Alla inlägg under januari 2010

Av cecilia lindfors - 15 januari 2010 18:00

Tjoho! Äntligen är man ledig en dag :) Har jobbat hela veckan, så idag är jag trött. Har haft mor på besök hela dagen, vi har städat här också varit nere på stan så har jag köpt massa inredning är jätte fint här nu! Super nöjd :)


Nu så hålle jag på att laga mat till mig och Tua, också är resten av tjejorna på väg hit, ska ha mys kväll med film och gotta ikv :)


nu ska jag ta ut kycklingen ur ugnen ciao!

Av cecilia lindfors - 7 januari 2010 23:47

gokväll..


Idag så har jag inte gjort mkt alls faktiskt, varit ner på stan och ätit bakisdonken med fanny och sagt hejdå, aset drar till Thailand 3 veckor lyx! :) Det är ju så fruktansvärt kallt här hemma så jag orkar inte ens gå ut typ. Har legat hela dagen i mammas soffa, vi har proppa i oss massa gosaker och kollat på film. Är lite småseg sådär och känner mig ensam ikv :( tråkigt de..


I Söndags var jag iaf och såg Twilight New moon, den var inte så himla bra, snygga halvnakna pojkar iofs men seg som satan med bara massa drabbliga dialoger..


Aja imorgon så börjar min Jobbar vecka igen.. bra att jag får tjäna ihop lite pengar efter denna månad. Ska börja detox imorn också, få ut alla gifter i min kropp kan ju vara skönt :) aja nu ska jag hoppa in i duschen.. Ciao

Av cecilia lindfors - 3 januari 2010 19:13

Nytt år, nya tag!


Har inte skrivit på väldigt länge, men de har varit ganska hektiskt..


Jobbade ju som sagt hela julhelgen :) på söndagen så kom man hem från jobbet 4, duscha och packa och somnade 6 på morgonen och sedan fick man bara 3 timmars sömn innan det var dags att börja åka mot Vemdalsskalet!


Ojjoj vilken vecka, de blev mån-fre festande dygnet runt. Vi hade jätte trevligt,  de sjuka är att jag inte ens känner mig sliten.. bara tjock! haha tror jag har ätit upp mig typ 5 kg, buhhu :(


Idag så har jag varit ner på stan med Lisa, vi åt lunch och gick och kikade lite, hittade dock inget.. känner mig endå pank efter denna vecka så haha.


aja nu ska jag vänta på att Åter till Cold Mountain ska börja, så ska jag sitta och dreggla till Jude Law ;)


ciao! 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards