Alla inlägg under maj 2010

Av cecilia lindfors - 26 maj 2010 16:20

för hur grym semester jag hade med brudarna! Vi planerar redan våran flykt tillbaka i slutet av sommaren, skönt! Träffade hur mkt sköna människor som helst, hade jättefint väder, åt gott och bodde bra..


Nu så har man iaf kommit tillbaka till vardagen, började jobba samma dag jag kom tillbaka och blev ledig först igår, så man kan väll säga att jag kommit in i rytmen.. Igår var jag,Johan och André på Mezoyo och åt, sjukt trevligt tisdag :)


Nu så har jag nyss duschat, betalat räkningar osv.. Får se vad kvällen har att vänta något trevligt ska man väll kunna hitta på även om inte vädret är på topp!


ciao

Av cecilia lindfors - 9 maj 2010 16:16

all the things I know right now, if I only knew back then..


Hallådär! Sliten idag ja, har tagit på mig att jobba denna helg min lediga helg:) Skönt de har inget liv ändå som ni kanske märker! Har sovit 2 timmar inatt.. kan inte sova längre är inte trött eller nånting vet inte vad som är fel. Så har jag varit på stan idag köpt solskydd och lite grejer, suttit på personal möte i drygt en timme, ätit sushi med mosen och sebbe och nu så packar man och tankar musik!


Imorgon så avgår ju flyget mot Cypern med brudarna ;)! Kommer blii galet roligt.. eller bara gaaalet haha..


aja ska väll försöka bli klar och göra mig iordning för jobbet ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards