Alla inlägg under februari 2010

Av cecilia lindfors - 13 februari 2010 15:29

Hallå!


Just nu befinner jag mig på en mkt bekväm överslaf i en stuga i Åre! Följde med Moa och massa kompisar till henne hit i torsdagskväll. Vi åkte i backen hela dagen igår och körde all-in m ed after-skii och utgång på bygget på kvällen, avrundade med en sväng på max inatt då (;


Idag så har alla tagit sig ut i backen förutom jag som legat och sovit efter gårdagens bravader.. vissa återvända dock snabbt haha


Så nu ligger hela stugan i dvala förutom jag som är uttråkad.. tror jag ska börja göra mig klar så vi kan dra oss ner mot after-skiin snart när dom här vaknar:)


Har bara en sak att säga; mayhem!

Av cecilia lindfors - 8 februari 2010 03:00

Long time no see.. Har väll haft de vanliga för mig sedan sist antar jag. Jobbat hela helgen nyss hemkommen från ett söndagspass :)

I torsdags var jag iaf ute med fanny och festade till de lite.. fanny drar ju till Norge på onsdag och blir väll borta några månader, inge mayhem där inte!


Sitter i min soffa nu och kollar på tv och ska snart krypa ner med Vilma, hon är typ bosatt hos mig nu när hon håller på och renoverar sin lägenhet 2 våningar upp! Imorgon är jag ledig så då ska vi ha Taco-dinner och kanske hitte på någe roligt..


Resten av veckan blir bara jobb iaf, kanske lite träning nu när jag har börjat komma igång på ego :) Fick en skräckupplevelse när jag ställde mig på vågen första gången på ett tag förra söndagen.. Vill inte vara en val i sommar direkt.


Goodnight! :)



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards