Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

tonight, there's a new love in town.

Av cecilia lindfors - 13 februari 2010 15:29

Hallå!


Just nu befinner jag mig på en mkt bekväm överslaf i en stuga i Åre! Följde med Moa och massa kompisar till henne hit i torsdagskväll. Vi åkte i backen hela dagen igår och körde all-in m ed after-skii och utgång på bygget på kvällen, avrundade med en sväng på max inatt då (;


Idag så har alla tagit sig ut i backen förutom jag som legat och sovit efter gårdagens bravader.. vissa återvända dock snabbt haha


Så nu ligger hela stugan i dvala förutom jag som är uttråkad.. tror jag ska börja göra mig klar så vi kan dra oss ner mot after-skiin snart när dom här vaknar:)


Har bara en sak att säga; mayhem!

 
 
 vilma

vilma

13 februari 2010 22:46

bra att du har mayhem!!!!!:-D yeeah..I detta nu kan jag ju säga att jag inte haft det!!!!Lesssss....haha du får höra imorrn.vilken tid kommer du hem typ?messa mig.puss

http://vilma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia lindfors - 26 maj 2010 16:20

för hur grym semester jag hade med brudarna! Vi planerar redan våran flykt tillbaka i slutet av sommaren, skönt! Träffade hur mkt sköna människor som helst, hade jättefint väder, åt gott och bodde bra..   Nu så har man iaf kommit tillbaka till va...

Av cecilia lindfors - 9 maj 2010 16:16

all the things I know right now, if I only knew back then..   Hallådär! Sliten idag ja, har tagit på mig att jobba denna helg min lediga helg:) Skönt de har inget liv ändå som ni kanske märker! Har sovit 2 timmar inatt.. kan inte sova längre är i...

Av cecilia lindfors - 6 april 2010 19:08

tjohoo! Sedan jag skrev sist har väll inte så mkt hänt..tog en tripp till sthlm förra helgen och köpte lite fina skor och partajade lite, kändes sjukt bra :) Hela denna helg så har man bara jobbat öppning till stägning alla dagar så igår var man helt...

Av cecilia lindfors - 24 mars 2010 02:17

Nyss hemkommen från jobbet..usch, hemskt deprimerad period jag har haft dessa .. ja 2 dagar iaf.. haha om man nu kan kalla de period! Jag känner mig tjock, rastlös, bara sjukt less på de här! Ska lösa gymkort på fredag tänkte jag och få någon ordning...

Av cecilia lindfors - 22 mars 2010 13:17

hallådär:) Idag så är man ledig så man får vila efter en hård arbetshelg! Jag och Vilma har varit på ner på stan köpt varsin flaska rödtjut som vi ska suga på ikväll ;)   ..Men ingen belöning utan hårt jobb, nu har vi städ-dag, tvättar vår enorma...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards