Alla inlägg under december 2009

Av cecilia lindfors - 23 december 2009 16:16

Ja God jul då allihopa! Imorgon är de julafton..känns inte som de men men, denna julhelg blir de bara jobb, t o m på självaste doppardagen! Men det gör ingenting för jag tycker inte om julen så särskilt mkt iaf :)


Dessa dagar sedan jag skrev sist har gått snabbt, tog ledigt heeela helgen! Det var inte bra, haha har blivit alldeles för mkt festande. I lördags så samlades vi ett gäng på Oscar och käkade, och sedan blev de en krogrunda! Hade jätteroligt, tack för alla presenter och trevligt sällskap denna helg!


Igår så var jag och bowlade, sedan käkade vi sen middag på Allstars, och råkade slutligen hamna på Stadshuset.. Ja fyllan vart ju oundviklig.


Idag så började jag dagen med att sliten som ett as dra mig bort på Canton, för att käka lunch med vilma, maja och mamma..Inser när jag kommer dit att dom har "vin-lunch", blev cola för mig kan jag lova! uscha..


Så nu har jag bokat tvättid tills imorgon :) Ja jag ska både tvätta och jobba på julafton! haha, ska snart slänga mig i duschen och sedan bege mig ner till Örjan, för en härlig stek och saftig gratäng med maja och vilma. Sedan så ska jag och mina kära systrar ha uppesittar kväll hos mig med massa mys!


Hejdå!

Av cecilia lindfors - 18 december 2009 03:51

jaa, då var klockan 03:52 och datumet 18 dec. Ja de är min födelsedag idag, trevligt.


Denna vecka har gått väldigt snabbt, jobbat sedan i fredags är väldigt utmattad nu, nyss slutat :) I måndags så var jag med Tua, hon färgade och klippte mig och sedan så åt vi lunch, mysigt! Sedan så har jag bara sovit jobbat, och dona med min lägenhet. Så inatt är min sista natt här på Köpmangatan.. Imorgon så ska jag och min mor städa ur här, skrubba jävlar i flera timmar. På kvällen så ska hon och Håkan bjuda ut mig på middag på stekhuset och sedan så kommer Jin och Tua till mig, vi ska öppna vinflaskan och försöka skruva ihop möbler haha!


Ska bli så roligt att få ordning även om det tar tid! Men nu blir de sängen Örjan kommer tidigt imorgon för att frakta bort min säng... Godnatt

Av cecilia lindfors - 12 december 2009 14:05

godmorgon..eller dag? jaja, jobbade ju igår så då får man sova länge ;) ska snart iväg igen börjar 4-03 idag.


I torsdags så följde jag med Wilma och kikade på Markus lägenhet som ligger i samma trapp som min nya läga :).. och de verkar som att vi ska bli grannar! haha kommer bli så jädra bra!  Sedan på kvällen så hjälpte hon mig att packa en låda porslin haha, och sedan så hade vi myskväll såg diverse såpor som vi är besatt av och sedan hyrde vi massa filmer och köpte godis, mumma ;)


Fredagen fick jag inte så mkt gjort, jag och Vilmis mötte mamma på stan och käkade lunch på BIM, sedan så träffade jag Tua en sväng innan jag gick hem för att byta om inför jobbet..


Usch känner mig verkligen som ett slo nu förtiden! tjock,dålig hy gör aldrig nånting vettigt med mig själv. Har en mega-finne som jag hade i tre veckor som aldrig verkar vilja dö.. På måndag ska jag iaf toppa och färga håret, sedan ska jag försöka klämma in och fixa mina naglar här någon dag..Kanske blir människa igen.


Aja nu ska jag äta frulle, ta en Berocca och sedan gå till jobbet.

Av cecilia lindfors - 10 december 2009 15:29

godeftermiddag! Har just kommit på hur mkt jag hatar min dator, den är såå sjukt långsam! Försöker även vara lite små kriminell och tanka hem lite serier som Tomas har hjälpt mig med!.. men de är ju knappt så skiten går framåt haha.


Nu så har jag iaf varit ledig 2 dagar har varit väldigt skönt faktiskt, umgicks med farmor i tisdags, och sedan spelade jag sällskaps spel med lite folk duktigt! Kan konstatera att jag hatar Risk iaf! haha.


Igår så blev de shopping hela dagen på Birsta med flickorna, och på kvällen så blev de något glas vin och surrande :)


Nu så sitter jag här nyduschad och halvnaken i min äckliga soffa. Måste börja göra mig iordning med känns så jädra jobbigt! Ska följa med Vilma på lägenhetsvisning i samma trapp som jag köpt lägenhet i :) hoppas vi blir grannar!! Apropå de, var upp och kikade på mitt kök igår, och de börjar banne mig ta form :) Imorgon så levererar Janne vitvarorna, och i början på nästa vecka så kommer Boom med mina vardagsrums möbler. Är man redo att betala för de så behöver man inte göra ett skit själv, så jävla skönt ;) haha ska iaf flytta in nästa vecka vare sig de är helt klart eller inte, min el försvinner ju här som sagt eftersom jag sagt upp den..


aja ska väll göra ett ryck! Ikväll är de Paradise också kan vi inte missa! ciao

Av cecilia lindfors - 6 december 2009 13:19

Goddagens! Detta har varit en slitsam vecka, jobbat ihjäl mig, sover ju som vanligt dåligt då också. Har också rivit ut hela jädra köket i min nya lägenhet, har pojkar där som ska lägga golv, måla och smälla upp ett nytt kommer bli jättefint :)


Igår var jag på Boom och köpte, soffa, soff-bord och barstolar! Jag kommer få så himla fräscht och fint när de väl blir klart, i fredags köpte jag vit-varor och de också.


Idag är jag jättetrött, men hinner inte sova igen mig.. Ska ner och hänga tvätten nu snart och sen bege mig till nya lägenheten och se så att de händer något, kanske hjälpa och skruva lite stommar och sådant..lyckat! Jag som inte ens kunde få ihop flyttkartongerna haha!


Ikväll blir de iaf Dallan mys, ska möta Johan där nere lite senare ikv. Ciao!

Av cecilia lindfors - 2 december 2009 03:22

hejdu! Igår så vart de bio i regnvädret med Lovvan! Såg tredje millenium filmen, tyckte faktiskt den var helt okej.


Imorse så klev jag upp 9, infann mig på banken för att göra affären, skriva massa papper och få nycklarna äntligen.. Så hela dagen har jag spenderat med Örjan ute i Birsta, ikea, bauhaus, boom... helt slut blev jag! Jag funderar ju på att riva ut hela köket och göra ett helt nytt :) kommer bli sjukt dyrt och jobbigt, så mkt småsaker man ska välja ut te x vilken kran man ska ha? men va!? Det är en kran, den spruta ut vatten punkt. Hittade iaf en fin för typ 3000?? hm.. Aja imorgon så ska jag iaf ta med min bärbara, sätta mig i lägenheten och rita upp ett kök med allt som jag ska ha. Sedan besämma om de är värt de.


Ikväll så har jag ätit Saffran mumma ;) sedan jobbat halv8-03, nyss ätit en Big toast på Shell med Pelle, så nu ska jag försöka sova antar jag. natti!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards